Generovaný informační systém Intra 4.0

XLS tabulky, poznámky, účetní seznamy... A stále méně pomáhají řídit firmu? Zaměstnejte více svůj počítač a věnujte se tomu, co je důležité.



Intra 4.0 podpořila

Nechte intra řídit workflow a podávat výkony:

  • Řízení obchodních případů (výroby, projektů) dle Vašeho workflow (intra obsahuje BPMN modeler)
  • Řízení práce zaměstnanců dle workflow na základě úkolů a termínů
  • Výkaznictví - docházka, odvedená práce, finanční
  • Systém řízení úkolů včetně sledování vynaložených prostředků (času, peněz...)
  • Systém upozornění - automatická, jednorázová, opakovaná, dovnitř i ven z firmy
  • Fakturace, automatické odesílání, upozornění, potvrzení o přečtení
  • CRM - systém obchodní pipy pro řízení akvizic, řízení vztahu se zákazníky
  • DMS - řízení dokumentů, včetně schvalovacího kolečka
  • Sklady - dle zákona o účetnictví a s EAN, moderními funkcemi chytré zásoby atd.
  • Docházka - včetně RFID/ BT čipů
  • Kalendáře, grafy, emaily, Google plugin pro spojení s mobilem

Hlavní výhody IS intra 4.0:

  • Jasná úspora času stráveného kontrolou prováděných činností
  • Úleva od rutinních, opakujících se činností (maily, smlouvy, fakturace)
  • Všechny důležité úkoly v intra - doma není třeba vzpomínat na zapomenuté
  • SEO optimalizace zdrojového kódu a textů

CRM - Řízení vztahů se zákazníky ...více

Řízení vztahu se zákazníky je základním kamenem pro úspěšný business.

Náš CRM systém pro shromažďování a následné vyhodnocování dat o obchodních klientech Vám pomůže zpřehlednit a optimalizovat obchodní strategii. Dejte svým zákazníkům pocit jedinečnosti, díky jednoduchým, ale funkčním nástrojům.

 

Co nabízíme?

  • vytvoření podrobné analýzy stávajícího nakládání s informacemi
  • návrh optimálního řešení - zefektivnění práce se zákazníky a daty
  • implementace řešení do intranetového systému

 

Co můžete získat?

  • přehledný systém umožňující jednoduše zaznamenávat důežité informace
  • zjednodušení a automatizace rutinních procesů
  • zocelení vztahu se zákazníky postaveném na vzájemné důvěře

 

Naší prací je najít ideální cestu pro zjednodušení a zefektivnění každodenních úkonů. CRM systém vytvoříme na míru Vašemu podnikání a požadavkům. Kontaktujte nás.

Skladové hospodářství ...více

Ochutnejte umělou intelgienci a zrychlete sklady jednou provždy.

GIS Intra 4.0 nabízí kompletní správu skladu dle zákona o účetnictví. Úplná automatizace řízení skladu zrychlí a zefektivní práci a sníží chybovost. Napojení na ostatních moduly INTRA zajistí, že systém dokáže sám rozhodovat, co je třeba uložit nebo vyzvednout. Čtečky čárových a QR kódů tak nebudou nadále potřeba.
 

Propojení skladů INTRA s e-shopovým řešením Werishop

Znáte tu situaci, kdy si objednáte na e-shopu a příjde vám informace, že zboží již není skladem, ale zboží nebylo z e-shopu odstraněno? Díky našemu pokročilému skladovému hospodářství s přímým napojením na e-shop se tohle Vašim zákazníkům nikdy nestane.

Jak to funguje?
Na e-shop se neustále automaticky propisuje reálné množství zboží na vašem skladu, či na skladu vašeho dodavatele. Zákazníci tak vždy vědí, které zboží mohou objednat, případně na které zboží si musí počkat. Zboží, které je dlouhodobě vyprodané, z nabídky e-shopu zmizí.Systém umožňuje pohodlný import a export dokumentů.
 

Ušetřete čas věnovaný zdlouhavé administraci a věnujte se tomu, co je důležité. Neváhejte nás kontaktovat!

Propojení se službami třetích stran ...více

Nabídněte svým zákazníkům více, než jen pouhý nákup!

Každého inovativního obchodníka zajímá, co vše může svým zákazníkům nabídnout, jak usnadnit proces nákupu a sobě práci a čas. V rámci rozvoje e-shopů nabízíme pohodlné propojení se službami třetích stran:


Každý požadavek je pro nás výzvou, se kterou rádi poměříme své síly. Kontaktujte nás.