Firemní systémy NAVICA

XLS tabulky, poznámky, účetní seznamy... A stále méně pomáhají řídit firmu? Zaměstnejte více svůj počítač a věnujte se tomu, co je důležité.

Nechte intra řídit workflow a podávat výkony:

  • Řízení obchodních případů (výroby, projektů) dle Vašeho workflow (intra obsahuje BPMN modeler)
  • Řízení práce zaměstnanců dle workflow na základě úkolů a termínů
  • Výkaznictví - docházka, odvedená práce, finanční
  • Systém řízení úkolů včetně sledování vynaložených prostředků (času, peněz...)
  • Systém upozornění - automatická, jednorázová, opakovaná, dovnitř i ven z firmy
  • Fakturace, automatické odesílání, upozornění, potvrzení o přečtení
  • CRM - systém obchodní pipy pro řízení akvizic, řízení vztahu se zákazníky
  • DMS - řízení dokumentů, včetně schvalovacího kolečka
  • Sklady - dle zákona o účetnictví a s EAN, moderními funkcemi chytré zásoby atd.
  • Docházka - včetně RFID/ BT čipů
  • Kalendáře, grafy, emaily, Google plugin pro spojení s mobilem

 

Hlavní výhody IS NAVICA:

  • Jasná úspora času stráveného kontrolou prováděných činností
  • Úleva od rutinních, opakujících se činností (maily, smlouvy, fakturace)
  • Všechny důležité úkoly v intra - doma není třeba vzpomínat na zapomenuté
  • SEO optimalizace zdrojového kódu a textů

Zaměřujeme se na programování automatizace obchodních procesů. Prostřednictvím platformy NAVICA jsme schopní přenést rychle a efektivně workflow obchodního procesu do elektronické podoby.

Navica dále nabízí tyto předpřipravené moduly:

  1. Workflow a řízení práce
  2. CRM
  3. Řízení zakázek
  4. DMS - řízení dokumentů
  5. Sklad - dle zákona o účetnictví
  6. Fakturace
  7. Upozornění
  8. Výkazy, statistiky
  9. Kapacotní řízení skladu
  10. Kapacitní řízení drobné výroby

Veškeré funkčnosti jsou ve stádiu polotovaru čekající na dokončení dle zákaznických preferencí.